torsdag 8 april 2010

Oj så trött jag är....

(Bilden är tagen för exakt ett år sedan då vi var uppe i Lappland på besök. Häxan bor för övrigt i Lycksele)


Är det någon annan som nyligen har sett 3D film (Ingela tex) och upptäckt att man blir så trött att ögonen nästan faller ihop? Jag frågade de två som var med mig och deras respons var ett omedelbart JA!!! De hade också blivit jättetrötta... Tror att det kanske har något med att hjärnan, ögonen blir uttröttade (ansträngda) av att se i 3D... Jag vet att man alltid ser i 3D men det blir lite annorlunda på bio...


Filmen var för övrigt vacker, Johnny Depp var.... Söt under allt smink och som vanligt helt suverän på att tolka känslor samt att förmedla dem...


En bra dag i ett Göteborg där det duggregnade, vi åt På Jensens Böfhus... Gott, tog en Irish coffe på baren som ligger i Bergakungens sal... Nu är vi trötta och helt slutkörda... Tanten börjar bli gammal.....

4 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Ska se den på måndag fast här, utan glasögon, jag kräks av 3-D. Sonen blev skeptisk när det stod drama så vi får väl se. Har lobvat gå på påsklovet och nu är det slut. SÅ konstigt det kan bli;-)

Leina sa...

F u h: Ja men då ligger det något i att man blir påverkad, jag menar om du blir kräksjuk... Fast det är häftiga effekter... Speciellt Avatar, den var så otroligt vacker. Sportlovet ja, pang så var det över.. MEN... Jag har verkligen vilat, bara gjort nästan ingenting... Känns helt underbart...

Elisabet. sa...

Ingen 3-d-film här inte, det är öht länge sedan jag gick på bio och det beror förstås på knäet, jag kunde inte sitta så trångt under flera månader.

Leina sa...

Elisabet: Stackars dig, i Gbg finns det special stolar i mitten med hur mycket benutrymme som helst och bredare stolar... Gudomligt... =D