lördag 19 november 2011

Äntligen lördag

 Och jag målar, naturligtvis vad kan jag annat göra... Trapphusets betongblocksdel... Eller vad det är... Måla, måla, måla... Måla... Klar i lilla rummet i källaren, har burit tillbaka kartonger och annat bröte dit in.
Mitt nästa mål är rummet där pannan står nu, får klä in den i plast... Allt går...

 Voila! Blir bra, trappan ska jag måla i sommar, då man inte behöver gå ner så mycket... Om inte Eirik bråkar och säger att jag MÅSTE måla... Då MÅSTE han fixa dörren i källaren så jag kan ta mig ut, har ingen lust att sitta där nere och vänta på att färgen ska torka...

Det är mycket vitt nu... Nästan så man blir bländad... =D  Sonen har lovat hela veckan att han skulle diska, han sa det senast för en liten stund sedan... Bra tyckte jag, du måste diska innan jag skall baka lussebullar... Kan inte baka som det ser ut i köket nu.... Väntar o väntar... Sonen sover i soffan????

Inga kommentarer: