måndag 14 november 2011

Så har det börjat...

Utvecklingssamtalen.... Roligt men stressigt för att göra allt rätt, komma ihåg allt....

Gubben är gjord av en elev i åk 8, väldigt fyndigt och sött... Vad den är gjord av? Kluddsudd... =D

Körde i morse... Dimma, svårt att se något... När jag skulle hem tog jag vägen förbi Torp för att inhandla mer färg till källaren.... Det var om möjligt ännu mera dimma... Hua, kändes som att köra i en skräckfilm, världen försvann. Det kändes som om jag körde i en bubbla... Livrädd, av någon mystisk anledning så kändes det som om det skulle hoppa fram en människa framför bilen vilken minut som helst....

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

pv har också börjat med utv.samtal och kommer nu hem allt senare om kvällarna ..., men så är han trött och slut på också.

Leina sa...

Det är den tiden på året... Men om man lägger till allt nytt (det är så sjukt mycket pappersjobb nu att man nästan kräks) som vi måste göra så är det inte underligt att kollegor går in i väggen... Jag har bestämt mig för att vara ledig på helgerna... Måste annars går jag under...