söndag 20 november 2011

Vitt, vitt mera vitt

 Gissa vad jag gör idag.... ??? HELT RÄTT!!! Jag målar och målar och målar... Tro nu inte att jag lider, jag tycker att det är ganska kul, speciellt när man ser resultat direkt... Andra varvet är tråkigare, då ser man nästan inte var man målat och var man skall måla... Men här ser man skillnaden... =)


Här på den övre hallen ser man tydligt att det numera är vitt, vitt, vitt... Hann tvätta lite i källaren också, jisses så skitigt det är, eller var det... Fick byta vatten om och om igen... Snart är det bara källaren kvar att måla... =D  Tro inte att jag bara har målat och skurat... Jag har minsann sett tv, druckit kaffe, ätit lussebullar och en av sonens fantastiska choklad och dumlemuffins... Ja och så sitter jag här vid datorn oxå...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Du är inget annat än MAKALÖS!!!

Leina sa...

Tack snällaste Elisabet... Är lite sliten nu... Och Bill har lagt handen i det nymålade, stackarn..