tisdag 22 november 2011

Mindre sött

1½ timme hos tandläkaren 2665 kr fattigare... Tre gamla fyllningar lagade... Obeskrivlig tandvärk nu...

Tandläkaren sa att jag kanske skulle ha ont i tänderna i ca: tre dagar.... KANSKE???? På bussen hem släppte bedövningen som förövrigt var ganska ringa... Värken var på gränsen till outnärdlig... Hittade som tur var en Alvedon i handväskan... Väl hemma fick jag ta en boost till... Det värker fortfarande, men inte lika intensivt... FY så ont det gör... Lite sympati skulle sitta fint nu... =(

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Tandvärk vet jag allt om! Du har min innerligaste sympati!!!!

Leina sa...

Tack Elisabet... Tänk att inte ha tandvärk när man har hål utan efteråt när man lagat tanden... Det gör så ont att jag bra vill gråta... Inga värktabletter hjälper...