söndag 4 februari 2007

Fortfarande ingen sladd till kameran

Tänkte först åka ut till skolan och hämta sladden, kom på att skolan faktiskt är larmad. Mår lite, lite bättre idag. Ähh! Jag mår mycket bättre, tog en snabb lite promenad in till stan för att köpa aftontidningarna. Osminkad, utan bh, myströja väl dold under jackan. Lite sunkig kände jag mig allt... Det är fördelen med att bo här och inte i Malå. Där skulle var och varannan person ha hälsat på mig. Här är jag fortfarande väldigt anonoym.... Det gillar jag. Däremot gillar jag inte att jag blir utlsängd ur internet var tredje minut. Vet inte ens om jag kommer att lyckas lägga in det här inlägget....

YES! Imorgon får jag gå till jobbet.....

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Håller med. Det är en klar fördel .. även om jag nu inte kan vara direkt anonym .. men det är inte på samma sätt ..-) hälsar Betty Boop, också utan behå och med kalasbyxor och en linnejacka på sig.
Tur att man lever som singel ..-)

Leina sa...

Vem om inte du kan förstå vad jag menar. Du kände väll till och med ALLA... Jag kände ju bara nästan alla.... =)