fredag 9 februari 2007

Ny bild från cd:n


Fredag kväll................
Sitter o ser på tv.... Har lite småtråkigt.... Fast det är nog bra det med, att ha småtråkigt alltså. Lite längtar jag nog efter Kajsa =D, om en vecka sitter jag på tåget och väntar på att dottern skall stiga på i Stockholm. Veckorna bara rusar fram, ena dagen är det måndag och vips är det fredag. Idag fikade vi på rådhuscafét. Småmysigt ställe, som vanligt ett bra sätt att avsluta en arbetsvecka på. Hmmmm.... I morgon skall jag blogga om It-B... Stackarn... He he he...
Just nu känner jag mig så stressad eftersom jag aldrig vet om jag får iväg det jag skrivit eller om jag blir utkastad från cyberspace... Hur tragiskt är inte det på en skala. Att inte ens få vara där. Men va "¤ "%¤%/"#¤ Plötsligt fick datorn ett spel... Ja, jag vet... Det är inte datorn det är fel på utan jag som gör något fel..... Höll ner shiftknappen några sekunder, då låste sig alla knappar. Det var bara till att starta om datorn och börja om.... Nu ger jag upp medan jag har någorlunda flyt.
Ha en mysig fredag alla mina vänner där ute.... Återkommer i morgon.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skum instälning måst ju gå att låsa upp den sen

Elisabet. sa...

Tack för härligt telefonprat!

kram,kram.

Anonym sa...

Hmm .... hehehe vad betyder det?

Leina sa...

bill: men du vet... Jag o datorer...
elisabet: alltid lika kul, ringer ikväll....
It-B... =D

Anonym sa...

Men, vilka huggisar på bilden! Ser ut som en skräckfilmskatt.