måndag 19 februari 2007

Kung Bore land

Det är Ättestupan där uppe bakom sjukan... Bara som lite information.....


Hade tid på sjukan 8.30, ingen sovmorgon här inte.... Han jag är gift med skjutsade mig dit eftersom det var -27 grader JIPPIIIIEEEE!!!! Tog täckisarna med mig så han kunde gå och lägga sig sedan. Besöket hos doktor Sten gick ultrafort.... Sen började jag hurtigt min promenad hemåt.... Men Herre Gud så kallt det var, håret runt ansiktet blev med en gång kritvitt av rimfrost och händerna domnade bort. Fotade med både kameran och telefonen, händerna blev till orörliga klumpar på nolltid.... Hade glömt hur kallt -27 grader kan vara. Nu skall jag ta på mig mina målarkläder och bege mig ner i de djupa källarvalven....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara meddela att ni har haft påhälsning igen i H&T arbetsrum... blir till att städa när du kommer tillbaka.

Leina sa...

it-b: Men va fan!!! Jag tycker att du kan vara en snäll pojke och städa åt oss som har det så jobbigt den här veckan!!! =D SKIT OXÅ!!! Mycket borta?

Anonym sa...

njae...några bärbara..platt skärm osv.... är en snäll pojke.. så vi får se ;-)

Leina sa...

it-b: Va bra, att du är en snäll pojke alltså... Inte att skärmarna försvann... =D

Visionary soul sa...

Hoppas doktorsbesöket gick bra... inga omedelbara besked, kanske?

-27, det är kallt, det...! Men ni har haft lika vackert som vi idag, ser jag! :-)

Ta hand om dig...

Leina sa...

vs: Nej inga raka besked, remiss till Uddevalla.... Måste vänta minst en vecka till.... Tar det med ro...