lördag 3 februari 2007

Som det är


Ser på Schlager festivalen..... VARFÖR??????? Så djävla dåligt det är.... Hoppas att det blir en total härdsmälta när folk skall rösta.... Så att alla får NOLL röster och att INGEN går vidare.... Så b r a var alla bidrag ikväll. Bäst är nog 14-åringen som sjunger nu (läs vuxen komiker som driver med allt o alla)... Undrar just om jag har pms...? Nej, jag är nog bara lite febrig fortfarande.
Idag har jag gjort följande, sov, duschat, ätit frukost, försökt komma ut på nätet, sett på tv, sov, skrivit kommentarer till utvecklingssamtal, försökt komma ut på nätet, sov, sett på tv, sov, ätit, läst, "rättat" bilder, försökt komma ut på nätet, sett på tv, sov, sett på tv, bloggat... Ja där är jag nu...
Med andra ord har jag använt dagen på bästa sätt... Nu skall jag nog se till att få lite sömn igen. Orkar inte se på tv, bara skit ikväll....
Kunde inte ens lägga in bilder som jag tagit, sladden till kameran är på skolan =(

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Nejdå, inte alls bara skit .. Amelie-från-Montmartre ....;-)

Anonym sa...

Ja visst ja....

Leina