lördag 10 februari 2007

Skit!!!! Jag lade in bilderna i andra datorn...... Orkar inte bränna över dem på en cd

Vaknade 4.27?????? Med andra ord är jag tröttast nu. Låg och fnittrade högt, tänkte på en bild som en kollega visat mig i fredags föreställande en av våra slöjdlärare i full make up guldlamé och leopardmönstrade tights.... Det kallar jag lärarfest....

Sen tänkte jag. Leina du är inte frisk någonstans!!! Sov!!! Vilket jag inte kunde, så nu är jag segare än tjära. Så It-B, du får vara nervös ett tag till... he he he he.... Idag är jag inte på hugget.... Skall se schlagerfestivalen från vår förort Göteborg. Svära över alla dåliga bidrag och undra varför jag överhuvudtaget ser på eländet. Ja visst ja jag har 1:an, 2:an och 4:an.... Oj vad jag saknar parabolen...., med alla kanaler som man kan zappa mellan...

Sen skall jag ringa till Bettan och vi skall tycka helt olika, som vanligt. =)

The Ark vinner.... Lätt....

Inga kommentarer: