torsdag 8 februari 2007

Slapp dag....

Det är en mycket märklig dag.... Inga lektioner..... Inte en enda, så jag rättar, svarar på brev, planerar, tjyvbloggar eftersom jag inte kan komma ut på nätet i min skrubb, tvättar kläder, skall senare på dagen baka bullar. De två sistnämnda aktiviteterna gör jag i hemkunskapens lokaler. Ser det som en yrkesförmån.... =D

Förkylningen är i stort sett borta, känner mig bara lite seg och trött.... Som vanligt då, tänker sonen...... :P

Nej slut på slackandet, dags att jobba lite......

Eller gå o dricka kaffe....

Kaffe....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kaffe! Där sa du nåt.

*smyger ut i köket*

Elisabet. sa...

Och jag sitter med kaffekoppen intill mig ..

Leina sa...

=D Så bra då var jag inte ensam med min kaffekopp. Fast man är sällan ensam i fikarummet.

Anonym sa...

Kaffe är ju gott...
/IT-pedagogen på ditt jobb.

Leina sa...

björn: Hej Björn min bästa vän, (Mona jag förklarar sen). Jo jag vet, alldeles för gott med tanke på att två koppar är dagsransonen.... =(

Anonym sa...

hur visst du de

Leina sa...

Bill: Därför att jag känner dig allt för väl.... Allt för väl.... p o m

Anonym sa...

Maken går förbi och läser rubriken till det här inlägget. Eftersom ha inte kan svenska gissar han och säger "what's a släpp däg".