söndag 11 februari 2007

Snart skall vi träffas igen Rune Ren och jag


Det första jag gjorde första dagen i Uddevalla var att söka reda på ICA Kvantum på Göteborgsvägen. Hade lite baktanke om att ICA är ICA var man än befinner sig och att jag skulle känna någon form av hemkänsla….. Vad ser jag när jag kommer in om inte välkomstkommittén…. Så glad jag blev, tänk vilken omak de har gjort bara för att jag flyttar ner…. Den stackaren måste känna sig oerhört malplacerad bland de exotiska nötterna på ICA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Du får nog döpa om Rune till Runa, ser ut som en vaja.
Kram från Östersund

Leina sa...

Hmmm.... Nästa gång jag är på ICA Kvantum skall jag lite diskret tappa en vante på golvet bredvid renen bara för att utröna huruvida det är en Rune eller en Runa.... Personligen tänker jag på alla renar som Rune eller som mest ivägen....

Anonym sa...

"fniss" jag tänker nog mest på dem som gott på tallriken....