lördag 3 november 2007

Att vara eller inte vara... Fotomodell


En av kollegorna var rent av hopplös att fota eller inte fota…. Antingen såg han ut som en mupp eller så agerade han linslus och ….., ja såg ut som en mupp…. ”P” kan du se normal ut, nu ska jag ta kort, var en standardfras… På den här bilden som jag skulle ta på godisaffären bredvid hotellet så bestämde han sig för att absolut ha en framträdande roll. Som ni ser så…. Suck!
Vad han har i munnen (som man inte ser), ett godisägg modell större....

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Låter som min yngsta - hon har för länge sedan tröttnat på att bli fotograferad i tid och otid.
Hm, kanske du fotograferade "P" osedvanligt mycket...med eller utan godisägg...?


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh: =)Nej jag fotade "P" lika mycket som alla andra, han är bara irriterande humoristisk ibland... Ja ja, jag skrattar åt honom jag med. Fortsättning följer....