söndag 18 november 2007

Glädjen över att ha barn, 2

När jag kom hem i fredags, trött efter hård vecka på jobbet, mötte mig ett glänsande hallgolv. Sonen hade diskat, dammsugit och skurat golven. Vilken lycka…. –Och inte hade du sagt till mig att göra det heller…. Nej det hade jag inte… Han är duktig, sonen…

Varför han ser lite konstig ut? Mitt i natten, jag hade just kommit hem från Spanien. Dottern skulle ta kort på oss för att man skulle se att jag faktiskt blivit lite brun skulle sonen agera albyl i bakgrunden… Vilket han inte riktigt tyckte var helt schyst… Att behöva agera albyl alltså…

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och bara snyggare och snyggare blir du!
Vilken pingla!

Leina sa...

elisabet....: Men elisabet.... Rodnar.... Tack...

Det Mörka Hotet sa...

Men du kan hälsa grabben att han är duktig på att raka sig: respect!


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh: =D Hälsningen framförd.... Klart jag är, det är bara träning... Svarar sonen...