lördag 3 november 2007

Du är ALDRIG nöjd!!!!!

Vaknade nästa morgon till en fantastisk soluppgång….. Ordnade frukosten och bar ut den på balkongen hämtade sen kameran för att fota de fantastiskt marmorerade molnen med guldkanter. Just som jag tryckte av ett kort så ställer sig ”P” upp framför mig för att också fota….

Mitt –ARGHHHHH!!!! ”P” vad gör du…. Flytta din skalle från min vy….!!!! Följdes av – Men du är aldrig nöjd, först vill du att jag skall vara med på bild och sen när jag ställer upp då blir du arg…..

Men håll med om att det här var ett synnerligen tråkigt foto…..

Frukosten var som vanligt helt makalöst god, dagen innan hade jag köpt saltet som vi glömt första dagen….. ”M” tittar på mig med avsmak…. Men Leina vad har du köpt? Det här är inte salt…. Nej det var det inte, det var bikarbonat….. Spanska är svårt, speciellt när det stod bikarbonat på burken, till mitt försvar så stod den bland saltet. Jag skrattade så maskaran rann bort… Sen fick jag handla förbud, erbjöd mig att köpa gin till kvällens GT. Men nej, det gick inte för sig… -Då kommer du bara hem med alkoholfri gin….. Så det kan gå…..

Inga kommentarer: