söndag 11 november 2007

Idag för ett år sen


Världen är ljusblå/vit..... Den är kall... Det är svårt att köra bil..... Jag tycker inte om det..... Han jag är gift med har just kommit in efter att ha skottat snö i två timmar..... 32 cm snö har det vräkt ner sedan i går morse.... Det snöar fortfarande....

Ett år senare, världen är full av färger, det är lite kyligt ute. Taket mitt emot min lägenhet är vit av frost. Solen kryper närmare snart är den borta. Tvättstuga mellan 12-17.... Pratar med vänner långt borta på datorn.... Livet är ganska bra....

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och i Ystad är det strååålande sol och fint ute!

Leina sa...

I Uddevalla oxå.... Surt att ha tvättstuga idag.... =(

Det Mörka Hotet sa...

Låter som du har det bra - rätt åt dig!


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh: =) Tack tror jag.....