tisdag 1 maj 2007

Det här är Bossy

Den här lilla trasselsudden har några beundransvärda egenskaper.... Om man låtsas skjuta honom (med fingret) faller han död ner... Sen om jag inte missminner mig så kan han rulla runt oxå.... Med andra ord lättlärd, men.... Vissa saker kan inte Bossy.... Gå fot till exempel.... Det gäller att prioritera..... =D


Hans husse har andra vilda planer.... Att lära Bossy åka framför honom i en låda på motorcykeln!!!! Iklädd glasögon och läderhuva..... Det går säkert bra, som sagt var det gäller att prioritera vad man skall lära hunden.... Hmmmmm.... han kan fortfarande inte gå fot..... Men jag kan se honom framför mig iklädd glasögon o läderhuva..... Han kommer att vara såååå söt... Han oxå ;)

Tack till lillhusse som försett mig med korten på Bossy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan hälsa hussen att här i Australien åker mången vovve motorcykel. Åh, vad de tycker det är roligt!

Leina sa...

matilda: =D Det kan jag tro..... Skall hälsa honom att det nog är säkrast att han flyttar till Australien.....

Det Mörka Hotet sa...

Jo, men i Australien lär det vara något varmare än i kalla Norden - men Bossy lär se heltuff ut för det!


Samuel

Leina sa...

samuel: Men när man åker motorcyckel drar det kallt!!!!! Jag väntar bara på att få se honom i läderhuva.... En sån med flaxande öronlappar... =D

Anonym sa...

En läderhuva på huvudet och en på husse blir snyggt :-)

Leina sa...

tina: =D Ja det tror jag med.... Om inte annat så skulle de bli SÖTA!!!!!!!!!!