torsdag 24 maj 2007

Göteborg


Där var jag igår..... Helt oplanerat och hastigt befann jag mig på IKEA norr om Gbg... En kollega skulle köpa ett matbord och 6 stolar. Medan han hämtade möblerna någonstans i Gbg strosade jag omkring och planerade inköp.... =D Tror han blev något förvånad när han hämtade mig eftersom jag inte hade köpt någonting.... Fatta varit på IKEA och inte handlat något överhuvudtaget.... Men just nu är min skrubb överfull.... Det ryms inte en pinal till. Men när jag flyttat ner ska jag besöka IKEA igen o då skall jag nog handla.... Värmeljus i alla fall...

Fick veta av sonen att han inte kommer ner imorgon... =(

Jag är ledsen, hade verkligen sett fram emot besöket. Dottern har varit här två gånger men sonen har aldrig varit här.

DJÄVLA SAS!

Nu kommer han den 8:de juni... HURRA! Eller vänta få se.... Det var den fredagen jag skulle fara till kollegans hus med klassen o sova över.... GAAAHHHHH!!!!! Blir galen....

Vad mer, jo vi har bokat resan till Malaga o jag har ikväll hittat ett billigt lägenhetshotell som såg fint ut.... Men tanken var att jag skulle stanna lite lägre sket sig... .Fick veta idag att de bokat om oss som ville stanna kvar till lördag så vi åker hem på torsdag istället.... Jaha.... Varför inte.. .Ingenting annat har ju funkat idag.... Skit samma.... Får väll åka till Göteborg när jag kommer hem istället....

Förresten åker jag till Göteborg på lördag nu när sonen inte kommer på besök. Känns lite surt att vara kvar här och inte göra något....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu känner jag igen ett ortsnamn här... Malaga! Dit var jag när jag var femton år! Hjälp, vad länge sedan.

Leina sa...

matilda: Jag har aldrig varit i Malaga... Något nytt alltid kul...

Anonym sa...

håller kollen på dig/er här!!! kul att höra/se att det blir en resa i sommar! men jag är starkt bekymmrad över ett IKEA besök utan att öppna börsen... du är en stark kvinna!! =) skulle inte klara det ens med "kyrskhetsbälte" på börsen... =)

Leina sa...

mormor i staaan.... =): Hej på dig... =) Kul att du är med. Men IKEA utan att öppna på börsen går bara fint när IKEA är 8 mil bort... =D Sen rymmer jag faktiskt inget mer i skrubben, lovar.... IKEA ligger kvar, det blir mer besök... Lovar, du får komma ner o kolla själv... Välkommen... Ha de!