tisdag 29 maj 2007

Trollhätan igen

Min vana trogen åkte kameran aldrig upp idag när jag var på NÄL... Idag var det mulet o kallt o inte soligt o varmt som på den här bilden..... Besöket gick fort o rappt... De skulle bara kolla upp knölarna i mitt "krockskadade" bröst en gång till... -Vi tar väll en titt på det andra bröstet oxå.... Ja gör det tänkte jag, där finns det inga knölar.... Det fanns det, läkaren trodde inte att de var farliga????? Nähä! Va bra... Sen stack de med världens längsta nål på tre knölar, men bara i det krockskadade... Ont? Det kändes. Så det var med blandade känslor jag lämnade NÄL... Lättad och med en liten gnagande känsla långt där inne som jag försöker att inte släppa fram.

Senare när jag var ute på min mila promenad ringde jag till hon som bor i bushen... Hon gick i shorts o linne. Vid solväggen visade termometern på +35 grader... Det gjorde den inte i Uddevalla den visade på +11 grader....

Vilken tur att jag får åka upp snart....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej släpp inte fram den där gnagande känslan! Oftast visar sig det ju att dessa knölar är alldeles ofarliga, så jag håller min tumme för dig. Har varit med om liknade själv, dock utan att ha krockat. Klychigt,(hur f-n stavas det?!) men ack så sant-njut av livet!

Leina sa...

åsa: jo jag försöker... Får så lov att lita på läkaren... Säger han att de ser ofarliga ut... Så är de nog det.... Snart är det helg... Gött!

Elisabet. sa...

Usch, så äckligt varmt! Trettiofem grader .. man bara svettas .., njut av s v a l k a !

Leina sa...

elisabet: Näää 35 grader är härligt varmt... Idag är det soligt o g a n s k a varmt... Fotade en gäst på gården idag... Ska lägga ut bilder sen..... Just nu njuter jag bara av den goa värmen o ska dricka kaffe o läsa aftontidningarna... =)