söndag 27 maj 2007

Hela dagen i Gbg utan att ta ett enda foto?????

Hur det gick till har jag ingen aning om… men när jag satt på tåget hem kom jag på att kameran legat i tryggt förvar i min väska hela tiden… Illa…

Jag måste vara världens sämsta shoppare… Jag skulle köpa ett par vita sandaletter, piratbyxor (ett måste de jag har är på tok för stora) och en liten handväska…

Mina inköp var som följer, en kortärmad kofta, en tunika och kortare hår…..

Inte en siffra rätt…. Men det var skönt att gå omkring o softa på stan… Träffade två elever, såg en annan elev på avstånd samt en man som är på Kampenhof varje morgon klockan 7. Världen är liten eller i alla fall Gbg… =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, nu har du ju en fin kofta och tunika som passar bra till byxorna du ska köpa nästa helg!

Leina sa...

matilda: Suck, det har jag inte råd med....