söndag 6 maj 2007

-Du skall få ett uppdrag!

Säger sonen.... Phu, hinner jag tänka, det låter jobbigt... Suck!
-Du skall hyra Pirates of the Caribbean tvåan... Trean har premiär dagarna innan jag kommer till Uddevalla... Då ska vi se den. Hmmm, det är inte riktigt likt min son att planera i förväg så min förvåning var mer än stor. Så nu har jag hyrt och sett den.....

Ute skiner solen måste nog snart masa mig ut och få lite färg på näsan och motion i benen. Har vilat mitt gigantiska skavsår i två dagar, nu får det räcka.

Snart kommer sonen på besök..... Har planerat upp hela helgen, ja förutom det tvära kastet med bio på fredag.... Fast jag vet ju att man inte skall planera, det brukar bara skita sig... =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg första Pirates, men jag vet inte. Lite roligt var den, men jag orkar nog inte se fler.

Leina sa...

matilda: Jag kan inte annat än hålla med, tvåan var inte lika bra... Få se om trean är något att ha.