torsdag 17 maj 2007

PERsonalfest


Vi hade PERsonalfest/avskedsfest för chefen...... Fick en välkomstdrink när vi kom... God, speciellt jordgubbarna. Lagom med spex, god mat, gott vin (hade jag med mig), trevliga människor…. Bra fest förutom att jag avvek lite väl tidigt….. =(

Håller på att packa, skall möta upp med min gamla klass från Malå som skall till Gbg på klassresa. De vet inte om att jag kommer att stå på perrongen och vänta in dem. =) Jag ville inte stå där med blå ringar under ögonen och lukta som ett bränneri…. Nej pigg o fräsch kommer jag att stå där… Det blir fler fester…..

Återkommer med m å n g a bilder efter helgen….

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gottigottgottiga jordgubbar!

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: det hade varit underbart om du hade stått där på perrongen lite salongsberusad - med en vinare som stack fram ur handväskan - och talat om (trots att ingen vågat fråga ) att nu minsann så "..har ja' kontroll på läget...se'n det där me' polisen...i helgen...när vi firade att man kan festa i parken igen..." vad gör man inte för att skapa lite spänning?!


Samuel

Elisabet. sa...

Kul!
Hälsa Göteborg!

Leina sa...

matilda: Mmmmmm, det var de som var gooooda....

samuel: Jo, du kan nog tro att tanken slog mig. Men jag blev tvärvuxen och behärskade mig...

elisabet: Du o jag skulle nog ha väldigt kul i Gbg, sug på den.