torsdag 10 maj 2007

Efter 5 km var vi i mål


Där fick vi en medalj var och en plastkasse som sen fylldes med olika saker. Både sådant som man skulle äta och sådant som man inte skulle äta… Vi fick också en massa picknick mat…. Det var gott med en macka efter promenaden. Jag var oerhört glad att jag tagit med mig en varmare jacka. Det blev kallt när solen började gå ner och svetten torkade på kroppen… Men roligt hade vi….

Dags för ett nytt sms till Transsylvanien.

Till ”M”: De frågade mig om jag ville vara med i Vår Ruset? Härligt! Sprit, tänkte jag. Fy fan vad jag är lurad ! =(

Efter en liten stund svarade ”M”: Så dum du är! Vi skrattar här. Det kunde du ha räknat ut. Vi sitter på en restaurang o äter o dricker. Vi har sett coolt slott o allt är kanon. Hörs. Kram =) ;)

Sen skickade jag ett MMS på hur vi satt i gröngräset och åt…. En bra dag på det hela, var hemma 21.30 hur pigg som helst….

Inga kommentarer: