söndag 20 maj 2007

Här står de


Vi står på var sin sida.... Min gamla klass o jag. De skall till Universeum, jag skall hem till Uddevalla.... Tors-Sön har vi spenderat ihop.
När jag kom hem handlade jag lite mat eftersom kylskåpet var tomt.... Sen skulle jag gå ut o gå, det sket sig grovt. Hela världen snurrade så det var bara till att gå o lägga sig. Sov mellan 13.30 o 18.30. Sen fick jag tvinga mig upp... Jag är helt klart minus på sömnkontot.... Imorgon är det måndag, hur jag ska klara av det är en gåta....

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: då BLEV du salongsberusad trots allt - och lite därtill...!


Samuel

Leina sa...

Ja, men inte inför mina x-elever.... Det är det som är grejen... Så nu får jag se till att mina kolleger går med på en fest till.... Där jag kan få bli salongsberusad och lite till.... Festen som jag avvek ifrån på ett tidigt stadium höll på till 3 någon gång på morgonen.... Suck!

Det gäller att välja sina stunder. =)