torsdag 20 maj 2010

Dagens sista...

Idag har det varit en fullspäckad dag... Eleverna var lediga och vi hade K-dag, jobbade i grupper, jag hamnade i gruppen, värdegrunder... Vad är bra och hur kan de bli ännu bättre... Det gick förvånandsvärt bra... Sen skulle vi ha hälsofrämjande aktivitet.. Jag hade valt stavgång... Varmt, åska i luften och vi gick långt... Skönt... Hade som tur var ombyteskläder och en handduk med mig...

Sen åkte jag till Torp för att inhandla lite saker till dotterns studentplakat... Blir nog bra det ska ni se... =) Skulle träffa E där som behövde ett nytt kylskåp. Det var en intressant upplevelse, speciellt när försäljaren trodde att vi var ett par och pratade hela tiden om ni... E sa sen... Tror du inte att han tycker att vi är konstiga.... "Vi" ska köpa kylskåp och det är bara jag som pratar och frågar... Skrattade och konstaterade att det måste te sig väldigt märkligt eftersom jag hela tiden försökte hålla mig undan och inte lägga mig i så mycket... Tyckte att han skulle säga (när vi stod vid kassan) -Vad var det du hette nu igen????

Ler... Det gjorde han inte... Men vi var överens om att det hade varit kul....

Sen tog vi ett fika på det alltid lika vackra Gustafsberg.. Café snäckan... Nu är sommaren här... Träden (se bilden) blommar..... Luften är varm...

Det är gott att leva...

Inga kommentarer: