söndag 2 maj 2010

Hemma från en underbar semester

Du får läsa i bloggen sms:ade jag Eliza när jag satt på bussen... Nu är jag så trött att jag nästan storkar... Hur jag kan vara så infernaliskt trött har jag ingen aning om... Jag har nämligen blivit grundligt bortskämd och inte lyft ett finger under hela helgen. PV och Elisabet har stått för all matlagning och underhållning... Tv:n ville inte riktigt vara med så vi satt och pratade hela kvällarna... Jag har verkligen vilat upp mig och haft det underbart härligt... Tack käraste Elisabet och PV för en fantastisk helg...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Tack själv Leina för att du kom! Sååå roligt med främmande!

Leina sa...

Elisabet: Tro mig det var nog ännu roligare att vara "främmen"... Minns inte när jag blev så ompysslad senast... Tack o tack o tack... Kan jag komma nästa helg?

=D

Säger som eleverna
-Skojjabaaa!!!