lördag 15 maj 2010

Ute är det inte badväder

Regnar och trist väder utanför mitt fönster... Bilden... =D jag har konstaterat tidigare att jag hellre är fet än ser ut så här... Japp det är jag, beach 2010 är långt borta och vet ni vad... Helt ok....

Men nu måste jag traska ut i regnet för att införskaffa lite middagsmat... Kan bara konstatera att de som hade bal i går hade alla Sveriges gudar med sig... Sol och varmt... Idag, regn, regn, regn...

Längtar efter min nya kamera... Nästa helg..... =D =D =D

Känns bra...

3 kommentarer:

Tobias Johansson sa...

Vad är det för kamera du ska få? :O *nyfiken*

/ Tobias

Elisabet. sa...

Ja, hjälp vad det ska göra ont om man sitter på en stol länge och är så mager ....

Leina sa...

Tobias: En gammal begagnad Canon D10 med en massa tillbehör... Köper den av en kompis...

Elisabet: Ja håller med... Måste göra ont att sitt på bara skinn och ben.. Sitter mjukt jag...