tisdag 18 maj 2010

Nästan 350 bilder


Tog jag på studentbalen... Eller rättare sagt innan studentbalen....
26 grader varmt var det idag när jag kom hem... 26 grader... Jag hade mörkblå jeans och en grå långärmad finstickad tröja... Var nästa kräksjuk av värmeslag... Om jag klagade? Inte en sekund... När jag kom hem slet jag fram sommarkläderna som legat i vinterförvar. Hade köpt en såndäringa påse som man fixar vakum i med hjälp av dammsugarne... Jättebra när man har ont om plats... Men kläderna såg ut som sju svåra ord... Måste stryka allt....
I morgon skall dottern resovisa sitt projektarbete på sin skola (Sinclair)... Hon var stolt över sin monter, den var "bäst"... Klart den är, hon har ju följt sin mor på Nolia och sett hur man bygger montrar från det att hon var liten... Lite har man väll lyckats föra över...
Nu se om man kommer i sommarkläderna... Känns lite som, näääää.... Oj de är för små... Suck...

Inga kommentarer: