söndag 30 maj 2010

Trollskog

SKIT BLOGSPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt jag skrev försvann... Tyvär hade något fel uppstått... IGEN!!!!! Jag är alldeles för trött för den här skiten....

Suck....

Jag vandrade i en trollskog i går, den var väldigt omväxlande, ibland var den tät och ibland var det som en norrländsk tallskog där man kan se låååångt mellan träden och ljuset silar sig genom trädkronorna och ger ett trollskt skimmer...

När vi passerade en grind i elstängslet säger Månskensbonden (eller en realistisk Månskensbonde som han själv säger)

- Undrar om vi stöter på tjuren?

Det gjorde vi inte, till min lättnad måste jag erkänna... Jag pekade upp mot berget där skogen stod tät och meddelade Mb att om tjuren kommer kommer jag att trassla in mig där för dit kan han inte komma med sina horn... Mb bara log åt mig.. Tydligen var tjuren osedvanligt snäll...

Vi träffade inte på någon tjur....


Inga kommentarer: