söndag 9 maj 2010

Foton i drivor

Dottern sökte foton som hon "censur, censur, censur"... Förlåt dottern... Här var jag tvungen att radera.... Förlåt!!!

Jag hittade en massa roliga bilder jag med.... Naturligtvis är djur inblandade på något vis.... Kajsa januari 2000 (vi hämtade henne 1/1 2000) hon älskade att retas med Robin (kaninen) hon tyckte allt att hon var stor och farlig....

Det tyckte inte Robin... När han blev less på henne började han jaga henne runt, runt... Till sist brukade han lägga sig på henne så hon låg där platt och sprattlade för att försöka få sig loss... Robin var tung, det var inte Kajas...



1977 var jag 15 år... Vi var i Sandnäsfjorden, Norge på semester... Vet inte riktigt hur det gick till, men den här torsken fick jag upp. Tror det berodde på att Karl-Valter drog upp den med en hake när den kom in till land... Tror inte jag hade klarat det helt själv eftersom kroken sitter mitt på huvudet... Det var härliga semesterar, kommer ihåg att jag brukade plocka blåmusslor som vi skrubbade, kokade sen rökte... Jättegott...

Kul med gamla bilder...

Inga kommentarer: