torsdag 27 maj 2010

Känns som helg...

Varje torsdag kväll känns det som om jag hade helg... Dels för att torsdagarnas lektioner är många och krävande.. Dels för att fredagens lektioner är få och utspridda... Jag har två lektioner, den första och den näst sista... Massor av tid där emellan att jobba på....

Bill ville ha hjälp med att handla idag så vi åkte upp till Torp, vi hade tänkt äta där men ångrade oss så istället åkte vi ner på stan... Butlers... De hade inte öppnat än så vi tog en shoppingrunda... Jag köpte maskara och en pincett... Bill ett par fina svarta byxor som han skall ha till kavajen på avslutningen...

Butlers bacon och ostburgare är jättegoda... Så det fick bli lite lyx så här på nästan helgen...

På vägen hem köpte jag nya krysantenum.... Så vackra... Imorgon skall jag hem till Kollegan K för att fika... Spännande...

Inga kommentarer: