tisdag 10 april 2007


Efter promenaden kom jag på att jag var tvungen att handla lite... Snodde om till ICA, där träffade jag min X. Vi pratade en liten stund, om hur det var på skolan eller rättare sagt hur det var i nämnden. Han avslutade med. -Vi ses senare! Vilket vi antagligen inte gör eftersom jag åker hem redan på fredag. Men det kändes rätt då, som om allt var som vanligt och jag fortfarande bodde i Malå.


Väl hemma tog jag vara på solens strålar denna fantastiskt vackra vårdag i Lappland. Det värmer gott bakom vindskyddet på uteplatsen och jag var tvungen att öppna jackan för att inte "kläckes" (svettas ihjäl, för er som inte förstår). Kajsa gjorde mig sällskap där i solen, några timmar bara försvann.... Bäst att passa på... Man vet aldrig hur länge solen värmer.

Inga kommentarer: