lördag 21 april 2007

Jag stämmer dig om du lägger ut bilden

=D
Så därav träskmonstret... Jag tror att han är mest orolig att hans flickvän ska få se den här bilden och börja tänka i babytermer... He he he he.... Fast det är ju inte försent, jag har ju kvar bilden i oredigerat skick. -Hur håller man det? Sa han oroligt när modern som ville äta lade över henne i hans nervösa armar..... Men det gick bra, "det" var snäll och stillsam.... Bra träning i alla fall....
Två av mina kolleger skulle gå med mig från skolan till stan. Så att jag sen skulle hitta själv om jag ville gå, en liten lätt promenad på ca: 1 h, tror jag...? Eftersom mötet som en av dem var på drog ut på tiden startade vi inte vår promenad förrän 14.20.... 15.00 skulle vi vara på Rådhuscaféet. När vi gått en halvtimme ringde de efter en kollega som plockade upp oss efter vägen...
-Ja nu hittar du ju själv... Säger hon som är såååå sugen på en egen bebis (min egen tolkning efter otaliga timmar på stans caféer där hon lyckligt håller i de två småttingar som arbetslaget producerat)...
HITTA!!!!!!!!!!! Skulle inte tro det, den krånglig biten hur man tar sig från stan till cyckelvägen mot skolan har jag ingen aning om hur man tar sig.... Skall ändå prova idag, har hotat att ringa till någon av dem och skrika -JAG ÄR VILSE, DET FINNS TRÄD HÄR!!!!
Inte glömma mobilen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg ansiktsmask! Är det självaste Hulken?

Leina sa...

matilda: Det är kanske Hulken!!! Jag tänkte mer i banorna runt Shrek. =D

Anonym sa...

Wow, hulken med bebis :-))! Bilden blev riktig bra med det gröna joxet, tror dock mannen ser bätre ut utan :-)

Leina sa...

tina: Öhhhh! Det får ni ju aldrig veta... =D Han är..... SÖT.... He he he...