måndag 16 april 2007

Patrik har namnsdag idag

och jag fyller år..... I vanliga fall på min födelsedag brukar asfalten ha tinat fram och det finns hopp om en sommar.... Här nere ser det ut så här.... När jag kom hem stod ett paket vid dörren, det var från syster yster som skickat ett paket....

Eftersom det var jag som hade fika idag så fixade jag en tårta, inte äckligt... =) Sen tyckte "H" att vi skulle träffas på fiket som ligger i Gustafsberg, 18.30... Det lät bra, eftersom "J-A" var vänlig nog att skjutsa ner mig till stan hann jag gå dit (det tar 45 min).... Solen sken och det var fullt av människor på strandpromenaden, mest familjer som hade picknick korgar med sig. När jag rundade vandrarhemmet kom två motorcyklar glidande, snacka om att pricka av varandra perfekt..... Enda felet var att caféet bara hade öppet lördag o söndag under april.... Så vi stod en stund och pratade sen var det bara att vända om och gå hem igen. Det gjorde ingenting, var ändå tvungen att gå bort tårtbiten jag ätit tidigare på dagen..... Väl hemma ringde Elisabet o grattade mig.... Tack!!! =D

7 kommentarer:

Ingela sa...

Grattis! (Fast jag brukar tänka att för min del är årfyllande ett överskattat nöje.) Men du är ju yngre förstås!!!

Det Mörka Hotet sa...

Nämen...GRATTIS och kram i efterskott!


Samuel

Leina sa...

Ingela o dmh: TACK!!! Kramen värmde, mer än du tror =) o Ingela, jag fyllde faktiskt bara 28 (igen). ;D

Anonym sa...

Grattis! Härligt att fylla 28!

;)

Leina sa...

matilda: Ja o igen o igen o igen =D

Visionary soul sa...

Oj, jag hänger inte med riktigt, i bloggarnas värld, förlåt... grattis i efterskott, på 28-årsdagen! :-)

Leina sa...

VS: Jag börjar bli van att fylla 28, har gjort det i många år nu. =D

Tack!