tisdag 10 april 2007

Faster för första gången


Så här ser hon ut det lilla underverket.... Fotot är tillägnat min kollega som blir alldeles till sig när vi är och fikar på fredagar och någon av de andra kollegorna som fått barn har med sig dem.

-Jag tror minsann hon är vaken, är hon inte det? Jag tror bestämt att jag måste plocka upp henne….! Vi brukar bara skrattande hålla med.

Samma kollega skulle gå in på min blogg för att titta på en bild. Jag trodde jag skulle bryta ihop när hon målande berättade för mig hur det hela hade avlöpt.

-Jo förstår du Leina, jag skrev in din adress, precis som det står. MEN!!!!!! Jag råkade skriva fel bokstav på ett ställ. Förstår du? Jag skrev ett ”g” istället för ett ”b”. Annars var adressen identisk. Tror du inte jag hamnade på en PORRSIDA! Herre Gud, där satt jag i ett arbetsrum, vem som helst kunde ha kommit in och sett. Tänk om en elev kommit in och där satt jag med världens porrsida uppslagen. Jag tryckte och tryckte men fick inte bort den.

Paniken var nära.

Jag skrattade så jag nästan kissade på mig…. Jag vill härmed dementera att sidan med nästan identisk www adress som min blogg fast med ett ”g” istället för ett ”b” är min.

Om jag har varit inne på den? Nä inte än ;)

Inga kommentarer: