tisdag 10 april 2007

Morgon på minidagis

Smidigare än man kan tro.... Jag fikade först, mina två mackor med lågt GI och kaffe under tiden tittade barnen på tv. Sen fikade de och jag såg på barnprogram.... Det var lugnt och stilla, de åt lite av varje. Yoghurt, nyponsoppa, risgrynsgröt och mackor, det är tur att ”hon som bor i bushen” är van vid barn. Hon brukar jobba på dagis i Malå för mååååånga år sen. Nu skall hon förresten börja jobba på dagis i Kri-berg tre dagar i veckan. =D Fick skjuts till Malå av unga herrn.... Väl hemma lade jag ner dagens promenad direkt. Det yrde lapphandskar ute, inte roligt alls. Satt vid datorn och spelade spel, väntade på att han jag är gift med skulle vakna så vi kunde fara till Ske-å och hälsa på Gawa med fru och titta på det lilla underverket.

Inga kommentarer: