torsdag 12 april 2007

Typiskt aprilväder




När jag burit hem kassarna vände jag om ut och gick ”den lilla” rundan. Dagens väder som börjat med snöoväder sen övergått till strålande sol valde att slå om till isande snöblåst… Tack för det!

Jag såg inte mycket hade dragit min Bulamössa över ögonen, knep ihop dem och kände mig som en inuit som var på vandring…. Förbannade mig själv att jag inte hade gått ut tidigare på dagen. Mobilen ringde, det var en kollega i Uddevalla som jag hade bett att gå på lägenhetsvisning. Lägenheten var fin, fräsch och ljus, bottenvåning, öppenspis, stor,,,, men hyran! Hua! 7590 kr… Dyrt till och med för Uddevalla. Plus att det var i sutteräng läge så vardagsrummet var i källarplan???? …. Vi får se, det är inte tvärenkelt att hitta en lägenhet där… Suck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

7590 är väl itne så farligt? finns ettor i Växjö som kostar 6000

Leina sa...

belinda: tro mig det är dyrt....