fredag 13 april 2007

Mina stenar


Så som vi slet för att få till vår "stenrabatt".... Saker jag kommer att sakna, även rosorna som
vintertid gömmer sig i de fodrade lådorna. Har som vanligt varit ute och gått, har som vanligt träffat en massa människor som hälsat... Hon som tittade på lägenheten åt oss häromdagen ringde… De satt på en uteservering och fikade, det var varmt o gott. Ingen snö hade de… Och livet var på det hela ganska bra… Lite avundsfrisk var jag allt… Bad henne hälsa till alla… Och stampade på bland de mörkvita snödrivorna.

Packar för fullt, två kartonger till som jag skickar med bussen till Uddevalla.... Tur att jag har kärran med mig, kan ju inte alltid lita på mina kollegers vänlighet. =)

Längtar inte riktigt efter att sätta mig på tåget ikväll, 18 timmar är en lång tid. Skall se på film, har lånat Borat av sonen…. Då får jag skratta och skämmas samtidigt…. Kommer inte fram förän klockan 14.30 ungefär….

Så nu blir det ett uppehåll igen från lilla moi…. Ha de så gött i cyberspace…. Gör inget som ni inte kan berätta för era barnbarn….. Som min gode vän brukar säga… =D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du kommer att sakna saker du du slitigt för att få till.

Hoppas du får en bra resa och en bra helg!

Elisabet. sa...

Välkommen ner igen Leina!

Visionary soul sa...

Hoppas resan går bra, fast den är så lång... Tack för mejl, det berörde verkligen. Svar kommer snart...

Leina sa...

Tina: Ja, det var oändligt mycket jobb, även om "han jag är gift med" gjorde det mesta så var det MIN stenrabatt... =)

elisabet: Tack, minst 20 grader varmt... Höll på att storkna... =)

vs: Jo resan gick jättebra... Ser fram emot ditt svar. =)